Wymagania współczesnych wysokowydajnych napędów w zakresie
przenoszenia mocy względem technologii paskowej są większe niż
dotychczas.
Gwałtowne przyspieszanie i duża zmienność momentu obrotowego
powodują ogromne obciążenie i nadmierne nagrzewanie paska, co obniża
jego wydajność.
Paski Gates G-Force RedLine CVT są wykonane z unikalnego,
opatentowanego materiału EE (elastomer etylenowy) wzmocnionego włóknem,
który zapewnia znacznie większą sztywność osiową i odporność cieplną
niż jakikolwiek inny komponent paska.
To przekłada się na wyjątkową odporność na wysokie temperatury i
trwałość oraz pomaga przenosić obciążenia w ekstremalnych warunkach
jazdy.
W rezultacie pas transmisyjny lepiej wytrzymuje ekstremalne siły
tarcia, duże siły ściskające i nadmierne ciepło generowane przez układ
CVT z powodu częstej zmiany przełożeń i dużych obciążeń.
INNOWACJE SPRAWDZONE NA TORZE WYŚCIGOWYM
NOWY pasek GatesR G-Force RedLineT CVT został opracowany we
współpracy z najlepszymi kierowcami wyścigowymi, z wykorzystaniem
najbardziej zaawansowanych materiałów i konstrukcji, a następnie
przetestowany na najlepszych platformach podczas ekstremalnych imprez
pustynnych.
Paski G-Force RedLineT CVT zostały opracowane z myślą o
intensywnej jeździe po wydmach, pustyniach, górach i torach wyścigowych.
Zostały dokładnie przetestowane pod tym kątem w laboratorium i w
terenie
oem Polaris 3211106, 3211130 zamieniony na 3211161