małe wymiary urządzenia i łatwa instalacja (znacznie
mniejszy niż PC III USB)
zasilanie przez gniazdo USB podczas pracy nad mapowaniem
(niepotrzebne zasilanie z adaptera 9 V jak przy PC III USB)
możliwość zaprogramowania dwóch map jednocześnie i zmianę
za pomocą przełącznika (dokupowany oddzielnie)
możliwość zmiany dawki paliwa w zakresie -100/+250%
możliwe ustawienie zarówno dawki paliwa ,jak i zapłonu
bardzo dokładny podział mapy paliwa pozwalający na
precyzyjną regulację
możliwość zastosowania wielu urządzeń dodatkowych jak Quick
Shifter, AutoTune, wyświetlacz LCD, Ignition Module, Secondary Fuel
Module (S.F.M.), przełącznik map
możliwość mapowania każdego cylindra oddzielnie
możliwość mapowania na każdym biegu oddzielnie
możliwość podłączenia dodatkowych czujników
możliwość zainstalowania przyspieszacza wtrysku paliwa
współpraca z wszystkimi wydechami znajdującymi się na rynku