ZAWARTOŚĆ KOSZYKA:
Produktów: (0)
Wartość: 0,00 PLN
Pokaż koszyk
Waga: | 0,00 |
Wysokość: | b.d. |
Długość: | b.d. |
Objętość: | b.d. |
Większość silników na wtrysku pracuje na bardzo ubogiej mieszance, co jest wystarczające z wyjątkiem gdy wymagamy maksymalnej mocy na przykład na torze, albo gdy mamy zainstalowany wydech sportowy. Powerjet pozwala na zmianę składu mieszanki w bardzo prosty sposób! Można dostosować mapę paliwa z -4% do + 10%, wybierając jedno z dziesięciu ustawień. Jest też łatwy powrót do ustawień fabrycznych. Powerjet jest prostym, ale wyrafinowanym urządzeniem. Mierzy temperaturę powietrza bardzo blisko miejsca, gdzie znajduje się czujnik i zmienia sygnał z czujnika temperatury powietrza OEM do ECU. ECU jest informowane, że temperatura powietrza jest trochę niższa niż faktyczna, na co reaguje wtryskując większą dawkę paliwa. Kierowca zauważy znacznie lepszą reakcję silnika podczas otwierania przepustnicy. Ważną rzeczą jest to, że przy stałym obciążeniu (stałej prędkości) czujnik tlenu w spalinach każe ECU skorygować stosunek paliwa/powietrze z powrotem do ustawienia fabrycznego! Jednak, jak tylko ECU zauważy wzrost mocy, przełącza się z zamkniętej pętli sprzężenia zwrotnego (czujnik tlenu) do otwartej pętli (bez sprzężenia zwrotnego) i skoryguje proporcje paliwo/powietrze o wielkość ustawienia na Powerjet. Jest on łatwy do instalacji, podłączamy go pomiędzy czujnikiem temperatury powietrza, który zazwyczaj znajduje się gdzieś w okolicach Airbox'a i wiązki elektrycznej. Wtyczki Powerjet'u pasują do instalacji elektrycznej i podłączenie go zajmuje tylko kilka minut. Więcej czasu stracisz szukając czujnika temperatury powietrza niż na podłączenie modułu. Powerjet jest wytrzymały i wodoodporny. Po wybraniu najlepszego ustawienia dobranego do konkretnej kombinacji silnika/wydechu nie potrzeba do niego często zaglądać.
Model | Rocznik |
---|---|
KFX450R | 2008 |
KFX450R | 2009 |
KFX450R | 2010 |
KFX450R | 2011 |
YFZ450R | 2009 |
YFZ450R | 2010 |
YFZ450R | 2011 |
YFZ450X | 2011 |
Grizzly 550 | 2012 |
Grizzly 550 | 2013 |
Grizzly 550 EPS | 2011 |
Grizzly 550 EPS | 2012 |
Grizzly 550 EPS | 2013 |
Grizzly 700 | 2007 |
Grizzly 700 | 2008 |
Grizzly 700 | 2009 |
Grizzly 700 | 2010 |
Grizzly 700 | 2011 |
Grizzly 700 | 2012 |
Grizzly 700 EPS | 2008 |
Grizzly 700 EPS | 2009 |
Grizzly 700 EPS | 2010 |
Grizzly 700 EPS | 2011 |
Grizzly 700 EPS | 2012 |
Rhino 700 | 2011 |
Rhino 700 | 2012 |
Rhino 700 | 2013 |
Rhino 700 FI | 2008 |
Rhino 700 FI | 2009 |
Viking 700 | 2014 |
Viking 700 EPS | 2014 |
YFM700DHE | 2014 |
Brute Force 750 4x4I | 2005 |
Brute Force 750 4x4I | 2006 |
Brute Force 750 4x4I | 2007 |
Brute Force 750 4x4I | 2008 |
Brute Force 750 4x4I | 2009 |
Brute Force 750 4x4I | 2010 |
Brute Force 750 4x4I | 2011 |
Brute Force 750 4x4I | 2012 |
Brute Force 750 4x4I | 2013 |
Teryx 750 4x4 | 2008 |
Teryx 750 FI 4x4 | 2009 |
Teryx 750 FI 4x4 | 2010 |
Teryx 750 FI 4x4 | 2011 |
Teryx 750 FI 4x4 | 2012 |
Teryx 750 FI 4x4 | 2013 |
Teryx 750 FI 4x4 LE Sports | 2009 |
Teryx 750 FI 4x4 Sports | 2010 |
Teryx 750 FI 4x4 Sports | 2011 |
Teryx 750 FI 4x4 Sports | 2012 |
Teryx 750 FI 4x4 Sports | 2013 |
Wszelkich informacji na temat asortymentu oraz zamówień udzielamy pod adresem e-mail:
pod numerami telefonów: