PowerJet Can Am Outlander 500 Polaris Sportsman 800 PE-PJ-003
SPECYFIKACJA:
Waga:
0,00
Wysokość:
b.d.
Długość:
b.d.
Objętość:
b.d.
Cena brutto za sztukę: 593,63 PLN
PRODUCENT: Electrosport NUMER KATALOGOWY: PE-PJ-003
OPIS:
Większość silników na wtrysku pracuje na bardzo ubogiej
mieszance, co jest wystarczające z
wyjątkiem, gdy wymagamy maksymalnej mocy na przykład na torze, albo gdy
mamy zainstalowany wydech sportowy.
Powerjet pozwala na zmianę składu mieszanki w bardzo prosty
sposób! Można dostosować mapę paliwa z -4% do + 10%, wybierając jedno z
dziesięciu ustawień.
Jest też łatwy powrót do ustawień fabrycznych.
Powerjet jest prostym, ale wyrafinowanym urządzeniem.
Mierzy temperaturę powietrza bardzo blisko miejsca, gdzie znajduje się
czujnik i zmienia sygnał z czujnika temperatury powietrza OEM do ECU.
ECU jest informowane, że temperatura powietrza jest trochę
niższa niż faktyczna, na co reaguje wtryskując większą dawkę
paliwa.
Kierowca zauważy znacznie lepszą reakcję silnika podczas
otwierania przepustnicy.
Ważną rzeczą jest to, że przy stałym obciążeniu (stałej
prędkości) czujnik tlenu w spalinach każe ECU skorygować stosunek
paliwa/powietrze z powrotem do ustawienia fabrycznego!
Jednak, jak tylko ECU zauważy wzrost mocy, przełącza się z
zamkniętej pętli sprzężenia zwrotnego (czujnik tlenu) do otwartej pętli
(bez sprzężenia zwrotnego) i skoryguje proporcje
paliwo/powietrze o wielkość ustawienia na Powerjet.
Jest on łatwy do instalacji, podłączamy go pomiędzy
czujnikiem temperatury powietrza, który zazwyczaj znajduje się gdzieś w
okolicach Airbox'a i wiązki elektrycznej.
Wtyczki Powerjet'u pasują do instalacji elektrycznej i
podłączenie go zajmuje tylko kilka minut.
Więcej czasu stracisz szukając czujnika temperatury
powietrza niż na podłączenie modułu.
Powerjet jest wytrzymały i wodoodporny.
Po wybraniu najlepszego ustawienia dobranego do konkretnej
kombinacji silnika/wydechu nie potrzeba do niego często zaglądać.