ZAWARTOŚĆ KOSZYKA:
Produktów: (0)
Wartość: 0,00 PLN
Pokaż koszyk
Waga: | 0,00 |
Wysokość: | b.d. |
Długość: | b.d. |
Objętość: | b.d. |
Większość silników na wtrysku pracuje na bardzo ubogiej mieszance, co jest wystarczające z wyjątkiem gdy wymagamy maksymalnej mocy na przykład na torze, albo gdy mamy zainstalowany wydech sportowy. Powerjet pozwala na zmianę składu mieszanki w bardzo prosty sposób! Można dostosować mapę paliwa z -4% do + 10%, wybierając jedno z dziesięciu ustawień. Jest też łatwy powrót do ustawień fabrycznych. Powerjet jest prostym, ale wyrafinowanym urządzeniem. Mierzy temperaturę powietrza bardzo blisko miejsca, gdzie znajduje się czujnik i zmienia sygnał z czujnika temperatury powietrza OEM do ECU. ECU jest informowane, że temperatura powietrza jest trochę niższa niż faktyczna, na co reaguje wtryskując większą dawkę paliwa. Kierowca zauważy znacznie lepszą reakcję silnika podczas otwierania przepustnicy. Ważną rzeczą jest to, że przy stałym obciążeniu (stałej prędkości) czujnik tlenu w spalinach każe ECU skorygować stosunek paliwa/powietrze z powrotem do ustawienia fabrycznego! Jednak, jak tylko ECU zauważy wzrost mocy, przełącza się z zamkniętej pętli sprzężenia zwrotnego (czujnik tlenu) do otwartej pętli (bez sprzężenia zwrotnego) i skoryguje proporcje paliwo/powietrze o wielkość ustawienia na Powerjet. Jest on łatwy do instalacji, podłączamy go pomiędzy czujnikiem temperatury powietrza, który zazwyczaj znajduje się gdzieś w okolicach Airbox'a i wiązki elektrycznej. Wtyczki Powerjet'u pasują do instalacji elektrycznej i podłączenie go zajmuje tylko kilka minut. Więcej czasu stracisz szukając czujnika temperatury powietrza niż na podłączenie modułu. Powerjet jest wytrzymały i wodoodporny. Po wybraniu najlepszego ustawienia dobranego do konkretnej kombinacji silnika/wydechu nie potrzeba do niego często zaglądać.
Model | Rocznik |
---|---|
LT-A400 KingQuad | 2010 |
LT-A400 KingQuad | 2011 |
LT-F400 KingQuad | 2010 |
LT-F400 KingQuad | 2011 |
LT-F400F KingQuad | 2010 |
LT-A500XP KingQuad 500 PS | 2011 |
Ranger 500 4x4 | 2011 |
Ranger 500 4x4 | 2012 |
Ranger 500 4x4 EFI | 2006 |
Ranger 500 4x4 EFI | 2007 |
Ranger 500 4x4 EFI | 2008 |
Ranger 500 4x4 EFI | 2009 |
Ranger 500 4x4 EFI | 2010 |
Ranger 500 4x4 EFI | 2011 |
Ranger 500 4x4 EFI EB | 2007 |
Ranger 500 4x4 EFI EB | 2008 |
Ranger 500 Crew 4x4 | 2012 |
Ranger 500 Crew LE 4x4 | 2012 |
Ranger 500 Crew Midsize | 2013 |
Ranger 500 Midsize | 2013 |
Sportsman 500 EFI | 2007 |
Sportsman 500 EFI | 2009 |
Sportsman 500 EFI INT | 2007 |
Sportsman 500 EFI Tractor | 2010 |
Sportsman 500 HO EFI | 2006 |
Sportsman 500 HO EFI | 2008 |
Sportsman 500 Touring EFI | 2008 |
Sportsman 500 Touring EFI | 2009 |
Sportsman 500 X2 EFI | 2006 |
Sportsman 500 X2 EFI | 2007 |
Sportsman 500 X2 EFI | 2008 |
Sportsman 500 X2 EFI | 2009 |
Grizzly 550 | 2011 |
LT-A700 KingQuad | 2007 |
Raptor 700 | 2006 |
Raptor 700 | 2007 |
Raptor 700 | 2008 |
Raptor 700 | 2009 |
Raptor 700 | 2010 |
Raptor 700 | 2011 |
Raptor 700 | 2012 |
Raptor 700 | 2013 |
LT-A750 KingQuad | 2011 |
LT-A750 KingQuad | 2012 |
LT-A750 KingQuad | 2013 |
LT-A750X KingQuad | 2008 |
LT-A750X KingQuad | 2009 |
LT-A750X KingQuad LTD | 2009 |
LT-A750XP KingQuad PS | 2009 |
LT-A750XP KingQuad PS | 2011 |
LT-A750XP KingQuad PS | 2012 |
LT-A750XP KingQuad PS | 2013 |
Wszelkich informacji na temat asortymentu oraz zamówień udzielamy pod adresem e-mail:
pod numerami telefonów: